همانطور که می دانید، عنوان آگهی تبلیغاتی یک از مهمترین بخشهای آن بوده و در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر زیادی دارد. ۷ ویژگی مهم عنوان های تبلیغاتی موفق برای افزایش بازدهی آگهی و افزایش فروش به صورت زیر می باشد.

۱- فراموش نکنید عنوان تبلیغ شما باید به شکلی باشد که جاذبه‌ای برای مخاطب دربرداشته باشد و او را به جستجوی اطلاعات بیشتر، مشاهده ادامه تبلیغ یا خواندن بقیه‌ تبلیغ شما ترغیب کند.

۲- از واژه‌هایی استفاده کنید که برای مخاطبان‌ جذاب باشد و توجه بیشتر آنان را به عنوان آگهی ترغیب نمایند. واژه‌هایی نظیر «جدید»، «با معرفی» و یا «به بازار آمد»

۳- در عنوان تبلیغ از تاریخ استفاده کنید. استفاده از تاریخ یا روز مشخص، توجه مخاطبان را به پیام بیشتر جلب می‌کند.

۴- اگر قیمت محصول، مناسب است و در مقایسه با رقبا مزیتی محسوب می‌شود، آن را در عنوان تبلیغ ذکر کنید. توجه داشته باشید که این قیمت لزوما نباید پایین‌تر از قیمت رقبا باشد، بلکه می‌تواند هم‌رده با محصولات رقبا باشد. ذکر قیمت محصول، ناخودآگاه توجه بیننده را جلب می‌کند.

۵- در عنوان تبلیغ، مزیتی اضافی و منحصر به فرد را به مشتریان معرفی کنید و خدمات رایگان یا محصولی را در قالب عنوان تبلیغ پیش روی خریداران قرار دهید.

۶- استفاده از واژگان پرسشی نظیر «چگونه»، «چرا» و «کدام‌یک» می‌تواند در تاثیرگذاری عنوان یا پیام تبلیغ نقش داشته باشد. مثال: چگونه با یادگیری «بازاریابی با اینستاگرام» فروش‌ سایت را افزایش دهیم؟

۷- مردم شیفته‌ تبلیغاتی هستند که به آنان انجام کاری را آموزش می‌دهد.

چگونه وزنتان را کاهش دهید

چگونه دوستان خوبی بیابید

چگونه ثروتمند شوید

مردم خواندن پیام‌هایی را که حاوی اطلاعات مفیدند، ترجیح می‌دهند. دیوید اگیلویِ افسانه‌ای می‌گوید که پیام‌های علمی معمولا ۷۰ درصد بیشتر از آگهی‌هایی که فاقد آن‌ها هستند، خواننده دارند. پژوهش موسسه‌ی باک/البرت/بِکر نشان می‌دهد که مردم وقتی حق انتخاب در خواندن انواع مختلف پیام را دارند، آن‌هایی را که دارای اطلاعات مفیدند ترجیح می‌دهند. عنوان‌هایی که کنجکاوی را برمی‌انگیزند، نتیجه‌هایی خوب کسب می‌کنند.


آموزش ساخت ۲۵۰ کاردستی درآمدزا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *